ADMINISTRATOR 13.03.2023 No Comment
Екипът на АБЧО представи HERiPRENEURSHIP по време на Международното туристическо изложение ITB Berlin
Всяка година през март светът на международния туризъм се събира на най-голямото туристическо изложение ITB Berlin. Туристическото експо е известно в целия свят като топ търговско изложение за световната туристическа индустрия и най-голямото туристическо шоу за частни посетители. Представените на панаира компании включват хотели, туристически бордове, туроператори, доставчици на системи, авиокомпании и компании за коли под наем. Търговските посетители оценяват ITB Berlin като B2B платформа – отлична възможност за среща с индустриални партньори, а за останалите посетители се предлага прекрасна възможност за обиколка на света за един ден.
Тази година ITB Berlin се проведе в периода 7-9 март и бе международната платформа, на която представители и експерти от АБЧО представиха проект „HERiPRENEURSHIP – Подобряване на туристическите услуги в обекти на ЮНЕСКО с цел създаване на нови инвестиционни възможности в Черноморския басейн“ и по специално разработените до момента дигитални приложения за популяризиране на пилотния туристически маршрут „Духовното послание на Несебър“, като единствен обект от списъка на ЮНЕСКО за културно наследство по нашето Черноморие.
Проект HERiPRENEURSHIP не участва със собствен щанд на изложението, но всеки от партньорите имаше възможността да организира B2B срещи на изложбените щандове на своята държава. Екипът на АБЧО, посети павилиона на Република България на 08.03.2023г. и се срещна лично с Mинистъра на Туризма, г-н Илин Димитров, за подкрепа и съдействие за установяване на конструктивен диалог с международни туристически организации. След това се проведоха редица срещи с общински представители, туроператори и агенти от Българските щандове, за да се споделят резултатите от проекта и да се оставят рекламни брошури и материали за популяризиране на дигиталните продукти на HERiPRENEURSHIP в България и по-конкретно на разработения туристически маршрут „Духовното послание на Несебър“.
За да разпространи постиженията на проекта и да установи дълготрайно партньорство извън пределите на страната ни, екипа на АБЧО проведе няколко B2B срещи с потенциални туроператори и туристически агенти от Румъния, Молдова, Германия, Литва, Естония, Ирландия и Бразилия. Представени бяха специално разработените за изложението:
- Видеофилм с описание на десет пилотни точки, свързващи маршрута
- Система за резервации /online booking appl./ за улесняване на достъпа на туристи и намиране на желаната информация свързана с маршрута http://booking.heripreneurship.eu/index.php/en/
- Информационни материали с онлайн достъп до информация, аудио-визуални елементи свързани с културно-историческото развитие на Несебър през вековете.